Marketing polityczny. Doświadczenia polskie

Adam Marszałekmarketing polityczny

Niniejsza książka składa się z czterech części podstawowych w których umieszczono łącznie 33 teksty. Ich autorami są badacze zjawisk i procesów społecznych z całej Polski. Nie chodzi w tym stwierdzeniu że mamy do czynienia z kompletną prezentacją stanowisk wszystkich ośrodków naukowych a jedynie różnorodnością podejścia do zagadnień marketingu i to w sensie teoriopoznawczym i to – bardziej doświadczalnym zakotwiczonym w praktyce politycznej. Fragment Wprowadzenia

Leave a Comment

Filed under marketing

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>